wtorek, 12 marca 2013

Malwina, Marek i ich niezapomniane, kolorowe szaleństwo!



Kiedy po raz pierwszy spotkałam się z Malwiną i Markiem rozmawialiśmy o plenerze. Dotarli do zdjęć Marty i Piotra – pary, która po raz pierwszy pozwoliła mi na tyle szaleństwa i stanęła na dachu. Do tej pory są to jedne z moich ukochanych zdjęć, a cały dzień wspominam z niezwykłym sentymentem (Plener Marty i Piotra możecie zobaczyć TU). Malwina i Marek już od początku urzekli mnie swoim entuzjazmem, radością i tą nutką szaleństwa. Ale oni też chcieli dach! I zaczęły się negocjacje... Bo przecież jak to zabierać parę w to samo miejsce. Uznaliśmy, że dach wchodzi w grę, jeśli będzie z zupełnie innym zamysłem i będzie to zupełnie inny dach. Reszta wyjdzie w praniu. Kiedy jednak dowiedziałam się ile trudu, ile siebie włożyli w przygotowania ślubu i wesela, przede wszystkim detali które tak uwielbiam, oraz kiedy powiedzieli, że nie mają fotografa na ten ważny dzień byłam skłonna zrobić wszystko, by być z nimi tego dnia. I tak więc znalazłam się na ich ślubie, gdzie atrakcji i emocji nie było końca. Począwszy od stylizacji Pani Młodej, po autko, niezwykły pokaz tańca, fantastyczne trampeczki, najpiękniejszy tort w groszki z figurką z klocków lego. Ale to tylko ułamek tego, co się działo. Podsumowując – było cudownie! To się nazywa mieć niepowtarzalny ślub, który pamięta się przez całe życie. A plener – najbardziej kolorowy, najbardziej zwariowany! Daliście mi tyle energii i ogromnego kopa do działania! A dach – jak wisienka na torcie trafił nam się pod samym nosem. Cieszę się, że pozwoliliście właśnie mi sfotografować Wasze fantazje! :-)

Ślub - Urząd Stanu Cywilnego w Bydgoszczy
Wesele - Sala Weselna "Szarotka" w Bydgoszczy
Plener - City Dinner 52, Holiday Inn
Za udostępnienie pomieszczeń - pięknie dziękuję!
























































10 komentarzy:

  1. SUPER KLIMAT:) A niektóre zdjęcia nadają się do reklamy Convers'a :) Na pewno byliby zainteresowani:) Natalia Ch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra zdjęcia z pleneru w 52 i tramwaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sesja! W życiu nie widziałam piękniejszej i bardziej bogatej w emocje! Kamilo, czekam na kolejne bo ta to majstersztyk, widać Twój talent, parę pełną pozytywnych emocji, serio szczęśliwą...aż zazdości się takiej pamiątki ;)
    Joasia Z. - wiesz kto

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się tu aż tylu miłych opinii. Dziękuję za każde, miłe słowo! To motywuje do działania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Zwłaszcza plener. Zazdroszczę takiej Pary :-)Pani fotograf też się spisała :-) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde...wspaniale... świetna stylizacja Pani Młodej, świetny klimat, świetne kadry...super! Czekam w tym sezonie na kolejne takie ;) //portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam osobiście Malwine i naprawde te zdjecia oddaja jej urode, są piekne. Mają charakter i coś nie powtarzalnego. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń